Witryna używa plików cookie. Dalsze przeglądanie serwisu oznacza, że wyrażasz zgodę na naszą politykę dotyczącą plików cookie. Więcej informacji.
Euro Driveshafts pl en ru

Wysyłka i zwroty

- WYSYŁKA TOWARU -

Zamówiony towar standardowo wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Zamówienia złożone do godziny 16.00 wysyłane są tego samego dnia (standard GLS / FEDEX).

Po wcześniejszym uzgodnieniu z działem handlowym istnieje możliwość wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

W przypadku wysyłki kurierem DHL tylko zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłane są tego samego dnia.

Towar zazwyczaj doręczany jest do klienta następnego dnia roboczego. 

Przesyłki wysłane w piątek doręczane są w poniedziałek.

Wysyłki realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

 

Standardowa przesyłka (GLS/Fedex/DHL).

Warunki dotyczące parametrów paczki:

- waga 31,5 kg max

- najdłuższy bok 200 cm max, suma obwodu i najdłuższego boku 300 cm max (GLS)

- najdłuższy bok 150 cm max (Fedex)

- najdłuższy bok 120 cm max (DHL)


Cennik:

- przedpłata, PayU, przelew: 20,33 zł netto / 25 zł brutto

- pobranie: 21,95 zł netto / 27 zł brutto

 

Ponadgabarytowa przesyłka (Fedex).

Warunki dotyczące parametrów paczki:

- waga 31,5 kg max

- min. 201 cm i 300 cm max


Cennik:

- przedpłata, PayU, przelew, pobranie: 59 zł netto / 72,57 zł brutto


- ZWROT TOWARU -


Zwrot towaru zakupionego w UPG Poland Sp. z o.o. możliwy jest w terminie do 14 dni od daty wydania towaru.

Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (faktura, paragon).

Bezwzględnym warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie kompletnego towaru w niezmienionym stanie. Prosimy aby zakupiony produkt przed montażem porównać z częścią wyjętą z samochodu.

Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez UPG Poland Sp. z o.o. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 3 powyżej.

Zwracany towar kupujący dostarcza do siedziby firmy osobiście lub poprzez wysyłkę. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. UPG Poland Sp. z o.o. zwróci kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę.

UPG Poland Sp. z o.o. dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, chyba że kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


- GWARANCJA -


Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta. W przypadku kupna artykułu na fakturę jest to okres 12 miesięcy. W przypadku zakupu towaru na paragon jest to okres 24 miesięcy (inaczej: rękojmia). Gwarancja liczona jest od dnia wydania towaru. 

Aby rozpocząć procedurę reklamacji, należy towar na reklamację dostarczyć do siedziby firmy na adres: 


UPG Poland Sp. z o.o. 

ul. Kolejowa 317

05-092 Łomianki


Do przesyłki z towarem należy dołączyć dowód zakupu (faktura, paragon) oraz wypełniony formularz reklamacyjny. 

Dostępny tutaj: https://www.przeguby.pl/strefa-hurtownika/

Towar na reklamację musi być dostarczony w komplecie (produkt główny + akcesoria: osłona, nakrętka, śruby, itd.).

Towar na reklamację musi być dostarczony w takim stanie jak po demontażu (uwaga! nie należy go myć).

Gwarancja obejmuje ukryte wady produkcyjne towaru.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieprawidłowego montażu, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również mechanicznych uszkodzeń osłon gumowych przegubów homokinetycznych.

Wszelkie modyfikacje i zmiany wprowadzone przez nabywcę w konstrukcji towarów powodują utratę gwarancji.

W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora, przegub, złącze kołnierzowe, itd.), wymagane jest okazanie protokołu z wyważenia wału napędowego, dokonanego po zamontowaniu nowej części.

Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych.

W przypadku uwzględnienia reklamacji, firma UPG Poland Sp. z o.o. dokona naprawy reklamowanego towaru lub wymiany na towar wolny od wad. 

Jeżeli wymiana towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie, wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego towaru.

Informacje dotyczące reklamacji można uzyskać kontaktując się z naszym biurem pod nr tel. 22 751 13 24 (osoba kontaktowa: Bartłomiej)

UPG Poland Sp. z o.o.
Oddział w Polsce
ul. Kolejowa 317
05-092 Łomianki

Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00
tel.:
+48 22 751 13 24
+48 22 751 86 79
+48 505 451 221 - Kamil
+48 512 341 011 - Jarosław
+48 509 758 459 - Radosław
+48 606 970 969 - Dariusz - rolnictwo
+48 602 731 747 - Radosław - rolnictwo
+48 600 064 889 - Jerzy - rozmawia po hiszpańsku
+48 602 797 354 - Nadiia - rozmawia po ukraińsku, rosyjsku, angielsku
+48 886 254 629 - Bartłomiej - zwroty, reklamacje
+48 886 252 303 - Tobiasz - kierownik magazynu
X