Wysyłka i zwroty
- WYSYŁKA TOWARU - - Zamówiony towar standardowo wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX.
- Zamówienia złożone do godziny 15.30 wysyłane są tego samego dnia (standard FEDEX).
- Po wcześniejszym uzgodnieniu z działem handlowym, istnieje możliwość wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
- W przypadku wysyłki kurierem DHL, zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłane są tego samego dnia.
- Towar zazwyczaj doręczany jest do klienta następnego dnia roboczego.
- Przesyłki nadane w piątek doręczane są w poniedziałek.
- Wysyłki realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
- ZWROT TOWARU -
- Zwrot
towaru zakupionego w Euro Driveshafts Sp. z o.o. możliwy jest w terminie
do 14 dni od daty wydania towaru.
- Do
zwracanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (faktura, paragon).
- Bezwzględnym warunkiem przyjęcia zwrotu
jest dostarczenie kompletnego towaru w niezmienionym stanie.
- Odbiór
towaru zostanie potwierdzony przez Euro Driveshafts Sp. z o.o.
Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności
stanu towaru z wymaganiem pkt. 3 powyżej.
- Zwracany towar kupujący
dostarcza do siedziby firmy osobiście lub poprzez wysyłkę. Kupujący ponosi
tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Euro Driveshafts Sp. z o.o.
zwróci kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy, za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę.
- Euro Driveshafts Sp. z
o.o. dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył kupujący, chyba że kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- GWARANCJA -
- Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta. W przypadku kupna artykułu na fakturę jest to okres 12 miesięcy. W przypadku zakupu towaru na paragon jest to okres 24 miesięcy (inaczej: rękojmia). Gwarancja liczona jest od dnia
wydania towaru.
- Aby rozpocząć procedurę reklamacji, należy towar na reklamację dostarczyć do siedziby firmy na adres:
Euro Driveshafts Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 291a
05-092 Dziekanów Polski
- Do przesyłki z towarem należy dołączyć dowód zakupu (faktura, paragon) oraz wypełniony formularz reklamacyjny. Dostępny tutaj: https://www.przeguby.pl/strefa-hurtownika/
- Towar na reklamację musi być dostarczony w komplecie (produkt główny + akcesoria: osłona, nakrętka, śruby, itd.).
- Towar na reklamację musi być dostarczony w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć).
- Gwarancja obejmuje ukryte wady produkcyjne towaru.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek
nieprawidłowego montażu, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z
przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również mechanicznych uszkodzeń
osłon gumowych przegubów homokinetycznych.
- Wszelkie modyfikacje i zmiany wprowadzone przez nabywcę w konstrukcji towarów powodują utratę gwarancji.
- W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak,
podpora, przegub, złącze kołnierzowe, itd.), wymagane jest okazanie protokołu z wyważenia wału napędowego, dokonanego po zamontowaniu nowej części.
- Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, firma Euro Driveshafts Sp. z
o.o. dokona naprawy reklamowanego towaru lub
wymiany na towar wolny od wad.
- Jeżeli wymiana towaru na wolny od wad nie
będzie możliwa w powyższym terminie, wówczas nabywcy zostanie zwrócona
cena zakupu reklamowanego towaru.
- Informacje dotyczące reklamacji można uzyskać kontaktując się z naszym biurem pod nr tel. 22 751 13 24.
EURO DRIVESHAFTS Sp. z o.o.
Oddział w Polsce
ul. Kolejowa 291a
05-092 Łomianki
Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00
tel.:
+48 22 751 13 24
+48 22 751 86 79
+48 606 970 969 - Dariusz
+48 505 451 221 - Kamil
+48 602 731 747 - Radosław - rolnictwo
+48 512 341 011 - Jarosław
+48 509 758 459 - Radosław
fax: +48 22 751 30 82