Zamówiony towar standardowo wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
Zamówienia złożone do godziny 16.00 wysyłane są tego samego dnia (standard GLS / FEDEX).
Po wcześniejszym uzgodnieniu z działem handlowym istnieje możliwość wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
W przypadku wysyłki kurierem DHL tylko zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłane są tego samego dnia.
Towar zazwyczaj doręczany jest do klienta następnego dnia roboczego.
Przesyłki wysłane w piątek doręczane są w poniedziałek.
Wysyłki realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Standardowa przesyłka (GLS/Fedex/DHL).
Warunki dotyczące parametrów paczki:
- waga 31,5 kg max
- najdłuższy bok 200 cm max, suma obwodu i najdłuższego boku 300 cm max (GLS)
- najdłuższy bok 150 cm max (Fedex)
- najdłuższy bok 120 cm max (DHL)
Cennik:
- przedpłata, PayU, przelew: 20,33 zł netto / 25 zł brutto
- pobranie: 21,95 zł netto / 27 zł brutto
Ponadgabarytowa przesyłka (Fedex).
Warunki dotyczące parametrów paczki:
- waga 31,5 kg max
- min. 201 cm i 300 cm max
Cennik:
- przedpłata, PayU, przelew, pobranie: 59 zł netto / 72,57 zł brutto
- ZWROT TOWARU -
Zwrot towaru zakupionego w UPG Poland Sp. z o.o. możliwy jest w terminie do 14 dni od daty wydania towaru.
Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (faktura, paragon).
Bezwzględnym warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie kompletnego towaru w niezmienionym stanie. Prosimy aby zakupiony produkt przed montażem porównać z częścią wyjętą z samochodu.
Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez UPG Poland Sp. z o.o. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 3 powyżej.
Zwracany towar kupujący dostarcza do siedziby firmy osobiście lub poprzez wysyłkę. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. UPG Poland Sp. z o.o. zwróci kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę.
UPG Poland Sp. z o.o. dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, chyba że kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- GWARANCJA -
Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta. W przypadku kupna artykułu na fakturę jest to okres 12 miesięcy. W przypadku zakupu towaru na paragon jest to okres 24 miesięcy (inaczej: rękojmia). Gwarancja liczona jest od dnia wydania towaru.
Aby rozpocząć procedurę reklamacji, należy towar na reklamację dostarczyć do siedziby firmy na adres:
UPG Poland Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 317
05-092 Łomianki
Do przesyłki z towarem należy dołączyć dowód zakupu (faktura, paragon) oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
Dostępny tutaj: https://www.przeguby.pl/strefa-hurtownika/
Towar na reklamację musi być dostarczony w komplecie (produkt główny + akcesoria: osłona, nakrętka, śruby, itd.).
Towar na reklamację musi być dostarczony w takim stanie jak po demontażu (uwaga! nie należy go myć).
Gwarancja obejmuje ukryte wady produkcyjne towaru.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieprawidłowego montażu, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również mechanicznych uszkodzeń osłon gumowych przegubów homokinetycznych.
Wszelkie modyfikacje i zmiany wprowadzone przez nabywcę w konstrukcji towarów powodują utratę gwarancji.
W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora, przegub, złącze kołnierzowe, itd.), wymagane jest okazanie protokołu z wyważenia wału napędowego, dokonanego po zamontowaniu nowej części.
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
W przypadku uwzględnienia reklamacji, firma UPG Poland Sp. z o.o. dokona naprawy reklamowanego towaru lub wymiany na towar wolny od wad.
Jeżeli wymiana towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie, wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego towaru.
Informacje dotyczące reklamacji można uzyskać kontaktując się z naszym biurem pod nr tel. 22 751 13 24 (osoba kontaktowa: Bartłomiej)