Witryna używa plików cookie. Dalsze przeglądanie serwisu oznacza, że wyrażasz zgodę na naszą politykę dotyczącą plików cookie. Więcej informacji.
Euro Driveshafts pl en ru

Wysyłka i zwroty

- WYSYŁKA TOWARU –

  1. Zamówiony towar standardowo wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX.
  2. Zamówienia złożone do godziny 15.30 wysyłane są tego samego dnia (standard FEDEX).
  3. Po wcześniejszym uzgodnieniu z działem handlowym, istnieje możliwość wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
  4. W przypadku wysyłki kurierem DHL, zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłane są tego samego dnia.
  5. Towar zazwyczaj doręczany jest do klienta następnego dnia roboczego.
  6. Przesyłki nadane w piątek doręczane są w poniedziałek.
  7. Wysyłki realizowane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

- ZWROT TOWARU –


  1. Zwrot towaru zakupionego w Euro Driveshafts Sp. z o.o. możliwy jest w terminie do 14 dni od daty wydania towaru.
  2. Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (faktura, paragon).
  3. Bezwzględnym warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie kompletnego towaru w niezmienionym stanie.
  4. Odbiór towaru zostanie potwierdzony przez Euro Driveshafts Sp. z o.o. Potwierdzenie odbioru nie jest równoznaczne z potwierdzeniem zgodności stanu towaru z wymaganiem pkt. 3 powyżej.
  5. Zwracany towar kupujący dostarcza do siedziby firmy osobiście lub poprzez wysyłkę. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Euro Driveshafts Sp. z o.o. zwróci kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez firmę.
  6. Euro Driveshafts Sp. z o.o. dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, chyba że kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


- GWARANCJA -

  1. Firma Euro Driveshafts Sp. z o.o. udziela 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty z oferty. Gwarancja liczona jest od dnia wydania towaru.
  2. Gwarancja na towar jest ważna tylko z dowodem zakupu (faktura, paragon).
  3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych w skutek nieodpowiedniego montażu, wypadku oraz użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie dotyczy również uszkodzeń mechanicznych osłon gumowych przegubów.
  4. Wszelkie modyfikacje i zmiany wprowadzone przez nabywcę w konstrukcji towarów powodują utratę gwarancji.
  5. Towar na reklamację kupujący dostarcza do siedziby firmy Euro Driveshafts Sp. z o.o.
  6. Towar na reklamację musi być dostarczony w komplecie (dany produkt, osłona, nakrętka, itd.).
  7. Towar na reklamację musi być dostarczony w takim stanie jak po demontażu (nie należy go myć).
  8. W przypadku reklamacji elementu wału napędowego (krzyżak, podpora) wymagane jest potwierdzenie wyważenia wału napędowego po montażu danej części.
  9. W przypadku towaru dostarczanego wysyłkowo do paczki należy dołączyć kopię dowodu zakupu, krótki opis usterki oraz dane kontaktowe.
  10. Termin realizacji rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Euro Driveshafts Sp. z o.o. w powyższym terminie dokona naprawy reklamowanego towaru lub wymiany na towar wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru na wolny od wad nie będzie możliwa w powyższym terminie, wówczas nabywcy zostanie zwrócona cena zakupu reklamowanego towaru.
EURO DRIVESHAFTS Sp. z o.o.
Oddział w Polsce
ul. Kolejowa 291a
05-092 Łomianki

Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek 8.00 - 17.00
tel.:
+48 22 751 13 24
+48 22 751 86 79
+48 606 970 969 - Michał
+48 505 451 221 - Kamil
+48 505 466 883 - Jakub
+48 512 341 011 - Jarosław
+48 509 758 459 - Radosław
fax: +48 22 751 30 82
X